26 March 2012

Selulit

oh nooooooooooooooooooooooooooooooo... katakan tidak pada SELULIT!!!!! 
ha ni lah perkara pertama yang ditakuti pada kaum2 wanita yang sedang mengalami proses tumbesaran melampau akibat mulut yang tidak berdisiplin, hehehhehe tapi nk buat mcm mana kan 'MAKAN UTK HIDUP' so terpaksalah memakan kan segala makanan yang ado utk meneruskan hidup.. tapi bila dah sangat sedap dan terlupa @ buat2 lupa yang mana makan melebihi sepatutnya akan menyebabkan benjolan2 yang tidak diingini berlaku.. adehhh tang ni memang kalah lah beb.. 



wahhhhh ni lah yang kadang2 menghantui kita bila kita dok ber'pose' depan cermin kan.. hurmmmm sedeyyyy je kan bila tgk ni terjadi pada body kita.. 
tapi sekarang katakan tidakkkkkkkkkk!!! pada selulit lagi.. gud byeeeeee :>

so since yana pun dah gunakannya sendiri, ummmph! mmg yana say gud bye selulit dari body ku.. senang jer, yana juz guna set premium beautiful corset je.. 1000 in 1 tau tak pakai PB ni.. for heallthy & beauty.. fuhhh mmg berbaloi2..

nak tau naper PB boleh hilangkan selulit ni....---> FIR yang disuntik ke dalam PB tu akan pecahkan molekul2 lemak secara perlahan2 dan melancarkan peredaran darah dan menyahkan toksid daripada body kita melalui peluh dengan hanya pemakaian PB secara konsisten 8jam sehari.. alah 8 jam je, yana pakai time working hours, so balik kerja dah boleh bukak dah..senang bukan.. hehehe

actually selulit ni bukan kerana kita obesiti je but utk wanita kurus pun ada gak selulit nyer yer + bagi mereka yg dah berusia pun turut akan ada gak.. memanglah selulit boleh sembunyi disebalik pakaian kita tapiiiii dari mata kita sendiri sure tak dapat sembunyikan.. sakit sunggoh mata ku melihatnya...

so, if anyone yg interested + berkobar2 nk ilangkan selulit ni, ayuhhhhhhhhhhh kita check out kan dia dari body kita ni.. 

LYANA - 012-644 1304
lyana_blackroze@yahoo.com.my



2 comments:

Liyana said...

x mampu lg la nk pakai PB ni cik yana.. hehe

Unknown said...

boleh je Puan Yana, kalau xboleh bayar cash, boleh buat loan RHb easy, kalau xboleh juga, boleh buat installment.. saya boleh pastikan awak mampu.. huhu.. klu2 betol2 interested, cik yana boleh explainkan kat pn yana okeh..