28 March 2012

Dengar, Kaji, Decide, Bertindak

wah berapa banyak tajuk daaa.. hehehe, actually tajuk tu akan menjawab semua yang akan yana bebelkan ni..cekidautttt.
dah jadi lumrah orang di Malaysia ni yang mana kalau ada je kawan2 yang nak kongsi something biz mesti semua akan cakap "alah ko buat MLM kan?" so terus korang akan tutup serapat2 yang boleh mind korang tu utk katakan TIDAK pada MLM..(cian kat kawan yg nak citer tu kan) hehehe.. yana tak nak cakap orang lah coz dulu yana pun mcm tu gak, ayat yana macam ni "arghhhh xmau xmau xmau" hahaha gila extreme tak nak lah tu, tapi kadang-kadang pelik gak bila kita tengok kat luar sana tu ada je yang berjaya dengan MLM ni which is ada kereta, rumah, semua nya yang besar2 dan di luar jangkaan. kalau dorang yg berjaya tu boleh dapat mcm tu for sure lah kan yang dorang buat MLM ni + sure dorang dengar dulu kan apa yang MLM ni buat.. actually yana bukan nak cerita pasal MLM, nak cerita pasal biz partner actually.. 

yana ni ikutkan memang tak suke sangat dengan semua2 ni, tapi bila dah jadi depan mata and dah rasa sendiri sikit2 tempias hasil yana share dengan public...wooowwww! sebenarnya memang boleh jadi ropenye.. 1st sekali yana buat adalah dengan mendengar apa yang business yang sebenarnya dorang buat ni sampai boleh dapat side incom 4 ke 5 angkan sebulan, gila betoi arrr... ako yg makan gaji bertahun2 ni pun tak de plak dapat angka mcm tu dengan beberapa bulan je.. huff! so dengar dulu apa yang dorang nk bentangkan kat kita, so lepas dah dengar tu, yana dengan pantas nye menggunakan kecanggihan dunia IT dengan menggunakan jari jemari ku mengoogle betol ke biz yang dorang ceritakan kat yana tu.. so pas dah google dan tgk kejayaan mereka2 di luar sana tu, yana buat keputusan plak either nak follow or lupakan je niat and kembali duduk di tempat asal dengan makan gaji yang tak seberapa ni... so jawapannya adalah " i followww", bila dah kata nk follow tu terus lah bertindak mengikut arahan dan ajaran dari leader2 yang ada tu, yang penting dorang tak biarkan kita terkontang-kanting gituww kan.. hehehe

yelah, lepas yana kaji tu ada je suri rumah sepenuh masa yang kurang berkawan dengan orang2 luar berjaya dengan gilang gemilang nya, ini kan pula yana yang sememangnya dah ramai kawan ni kan.. so dia boleh buat tak kan yana xboleh buat kan, so yana sahut lg cabaran tu.. tipulah kata baru buat terus meletoooop kan, kena step by step lah kan..

korang xjeles ke tengok yg dahulu kalanya kakak ni hanya suri rumah sepenuh masa je, then lepas dia beranak pinak, shape body dia dah kelaut, so dia jumpa dengan PREMIUM BEAUTIFUL ni utk kembali kan shape badan asal bila dia rasa dah menjadi terus dia kata why not dia try plak biz ni kan alang2 dah pakai and suksesssss =_^ so now bila dah berjaya dia dapat apa nk tau x??? jeng jeng jeng ---->

1- ANGKA BULANAN MENCECAH 5-6 ANGKA
2- MELANCONG SERATA DUNIA FOC
3- SPEND TIME DENGAN FAMILY TIADA HAD
4- KESIHATAN + BODY YANG BAIK
5- KAWAN2 BARU DARI PELBAGAI BIDANG
6- TAK PERLU BEKERJA OFFICE HOUR 
7- WORKING FROM HOME
8- BOLEH SAVING TANPA HALANGAN
9- BMW 5 SERIES
banyakkkkkkkkkkkkk lagi actually yang boleh dapat kalau betoi2 fokus & set mind utk archive ni semua.. yeahhhh!!!

ok kalau korang rasa dah ready nak berubah 360 degrees, juz contact yana k.. kita buat sama2 kasi sama2 dapat merasa apa yang dorang ni semua dah rasa okeh dear.. 

012-6441304
lyana_blackroze@yahoo.com.my

No comments: