18 January 2012

~PreMiuM BeAuTiFuL~

gud mowning selamat pagi.. 
oklah pagi ni yana nak share sikit apa yang yana mampu ajak korang sama2 utk lebih sihat dan lebih anggun.. wah gituw kan.. hehehe.. ok lah yana nak tanya korang, korang sure pernah dengar jenama superbrand PREMIUM BEAUTIFUL(PB) ni kan.. tapi kadang2 ada gak yang tanya 'pe menda tu??' ok lah meh yana citer serba sedikit tentang PB ni kat korang.. PB ni adalah sejenis corset yang mana korang tau corset ni adalah untuk meng'shape'kan(BM tunggang langgang..hahaha) balik body korang utk kembali kepada bentuk asal @ bentuk kegilaan ramai.. ngeh ngeh..'tapi kenapa PB??' jawapan nya adalah kerana PB menyuntik FIR(far infrared) ke dalam jahitan benang penghasilan corset PB ni.. nak tahu apa kebaikan yang ada pada FIR dan si pemakai PB :~


1) Memperbetulkan aliran darah dalam tubuh.
2) Meningkatkan kadar metabolisma.
3) Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan.
4) Mengelakkan pertumbuhan bakteria.
5) Mengeluarkan peluh asid.
6) Mengekalkan kesegaran badan.
7) Mengurangkan kandungan asid dalam darah.
8) Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.
9) Tidur lebih selesa dan nyenyak.
10) Menghilangkan bau badan.
11) Menghilangkan kulat dan fungus.
12) Mengekalkan kepanasan suhu badan.
13) Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan.( ni yang paling yana teruja nak pakai utk hindarkan dari pembiakan sel kanser..insyallah)
14) Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik



haaaaaa banyak kan kebaikan yang ada pada FIR ni..yang paling best adalah dengan pemakain PB ni kalori dalam badan akan selalu dibakar tanpa perlu BERJOGING & BERDIET  ..... 'betol ke ni???' YA ianya benar..pembakaran kalori yang dilakukan dengan pemakaian PB ni sama seperti anda pergi berjoging.. mungkin untuk wanita bekerja mahupun suri rumah sepenuh masa tidak mempunyai masa terluang utk pergi bersenam, tapi dengan cara pemakain PB ni ianya dapat membantu wanita2 di luar sana utk membakar kalori dengan hanya memakai PB minimum 8 jam sehari.. xsusah pun, kalau yg bekerja pakai time office hour je dah memadai kan.. 

tapi yana faham, ada juga antara kita yang dahulu kalanya pernah mencuba corset lain dan mula pk negative coz bila pakai corset ni susah nak gi jamban utk melepaskan hajat, rasa mcm badan kena ikat, dan mcm2 lagi lah... tapi daripada pengalaman yana memakai corset yang nak msuk bulan ke-3 ni, masa minggu pertama jer memang yana lalui kepayahan dalam pemakaian dan ke toilet, coz maklumlah benda baru yang kita sendiri tak jadikan rutin kan.. then lama2 yana dah sebati dengan PB ni n setakat nak gi toilet tu biasa2 jer... tak de masalah dah..huhuhu..


ok bagi yang baru mencuba pemakaian PB ni, pada awalnya anda akan menerima kesan awal pemakaian seperti pembuangan angin(sedawa @ prot prot dari bawah)... hehehe ataupun anda akan rasa sakit kepala.. jangan panik ye kawan2 coz benda ni tindak balas dari pemakaian PB dimana FIR tadi menyahkan apa yang tidak diperlukan dalam badan kita.. yana dulu tindak balas yang yana kena adalah banyak sedawa n kadang2 melepas gak.. hehehe.. tapi benda tu normal dun worry k..so far kesan pemakaian PB ni terhadap badan yana adalah, peha yana dah sedikit mengecil berbanding dulu yang gedebob, + bumps atas n belakang yana semakin mantop.. woooohaaaa.. really mean it.. owh ye lupa plak, actually PB ni membantu utk membentuk semula mana2 yang gelebeh or tak shantek kepada lebih cantek ye.. yana dah rasa, korang xnak ke??? hehehe.. 

ok senang citer, kalau ada sesiapa yang nak utarakan soalan boleh direct mail kat yana at lyana_blackroze@yahoo.com.my atau korang leh comment je kat post ni..kalau malu2 boleh mail je k.. last but not least, mesti tanya harga gak kan.. utk size kecik = RM2,400 dan utk size extra = RM2,600... wow!!! mesti ada yang kata ' mak aihhhh, bapak mahal!!!' tapi jangan lah terkezut sangat coz bagi yang mampu boleh bayar cash + diskaun akan diberi bg yang bayar cash & kepada yang berminat tapi tak mampu utk bayar cash anda boleh buat installment sebanyak 10x pembayaran..kami sangat memahami yer, jangan kata kami kejam.. hehehe..bagi yana tak rugi pun beli PB ni coz buat pengetahuan semua, PB ni adalah life warranty ulang suara LIFE WARRANTY k... dalam bahasa melayu nye dijamin seumur hidup selagi ada label PB pada setiap corset yang anda pakai... jenama superbrand ni memang dijamin seumur hidup coz setiap jahitan dah benang yang ada pada PB mempunya FIR dan anda semua dinasihatkan utk tidak sesuka hati utk mengrepair sendiri corset anda jika terkoyak atau cangkuk tercabut yer.. sila pulangkan balik dan kami akan menggantikan yang baru.. :) jom layan gambar PB sikitttttt....



Siti Rohana Yusoff, 37 years old. Lost ALMOST HALF of her weight, from 98kg down to 50+kg with Hai-O Product, Premium Beautiful.

No comments: